Akkurat hva jeg alltid har ønsket meg, gitt!

Heisann! Håper du har hatt en fin dag så langt! 


Visste du at det er cybermandag i dag? Det visste ikke jeg, ikke før inboxen min ble spammet ned med gode og mindre gode tilbud! Hva blir det neste fra handelstanden for å få tak i pengene våre? Jeg fikk forresten mail i dag om at jeg hadde vunnet andre premie i et lotteri jeg aldri hadde deltatt i. Undrenes tid er tydeligvis ikke over!  Gevinsten var diverse gratisspinn! Akkurat hva jeg alltid har ønsket meg!

I helgen kom det  litt julepynt på plass i heimen. Utrolig hvordan litt utendørs belysning kan forvandle omgivelsene og gi en illusjon av julestemning.  Når mørket senker seg, er alle spor av grønn november og regn fjernet. At regnet frøs til og terrassen i morges kunne by på stålis, er en annen sak.

Så var det kjøkkenet, opp med julegardiner, stjerne i vinduet og adventstake! Finnes det noe herligere enn et julepyntet kjøkken? så nå kan vi begynne å glede oss til jul ! For mitt vedkommende gikk det opp for meg at det faktisk snart er jul.

Alt det man skal rekke før det blir jul liksom! Sukk!  Men foreløpig fyller spisestuebordet seg med julegaver som venter på å bli pakket inn, julepapir, bånd og saks mens jeg venter på ånden. Kanskje på tide å innse at ånden nok aldri kommer, og at det ikke blir kjekkere å pakke inn i morgen enn i dag. Det første som må gjøres er uansett å pakke inn kalendergaver, for man blir vel aldri for gammel for julekalender!

Ha en nydelig dag videre! Vi blogges! 

5 kommentarer
    1. Nei en må bare hoppe i oppgavene for energien kommer ikke om en venter. Jeg har utsatt kalendergavene til i morgen og satser på at jeg får ordnet med alt som heter kalendere. Merkelig nok så vil barna fremdeles ha julekalendere, kan du forstå det ? 😀
      Ha en fin dag

    2. Ja, slik er det hos oss og. I fjor reiste en av kalender til Barcelona, og inneholdt div julepynt. Nå har jeg fått i land 3 julekalendere så langt! Litt av en jobb! Det er tross alt 24 pakker i hver! HYL! Men husker jeg fikk julekalender i posten selv som student! Ha en fin dag! tepausen.blogg.no:

    3. Det kan være et stress med å få i stand julekalendere men du verden hvor glade de blir og hvor kjekt det er spesielt som du nevner når du var student og fikk en i posten. I en kalender ligger det mye glede <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg