Det er vel grenser for hvor mye man skal lide for skjønnheten?

Heisann, folkens! Jammen går det i hundre for tiden! Tenk at det er første desember alt! 


 -Og i dag har ferden gått i hundre på verdens vondeste støvletter! Trøsten er at de er fine, da, men det er ikke alltid det hjelper, og det er vel grenser for hvor mye man skal lide for skjønnheten også? Ikke bare er de fine, de var dyre og, så tanken på prisen gjør at man trør avgårde og håper de blir mykere etter hvert. Ellers kunne jeg nok skrevet en bok om vonde sko, om hvorfor man utpå kvelden kunne ende opp på strømpelesten, ikke for at strømpene var så sabla fine, men fordi skoene var så vonde! . Men vis meg den mann som frivillig går i vonde sko! Nei, det er visst ikke likestilling ennå! (Men jeg kan ikke akkurat skylde det på mannfolkene heller!) 


Sjelden er vel raggsokkene herligere enn på en kveld som dette på de vonde støvlettene. I morgen tror jeg jammen det blir raggsokker oppi støvlettene. Det burde gjøre susen! Raggsokkene på dette bildet er finere enn mine, og bildet er lånt fra Marius-boka. 

Lett etter nøkler har jeg også gjort i dag, med det resultat at jeg fikk oversikt over hva som befant seg i håndvesken, alt fra lebestifter til mynter fra diverse land. Nøklene lå forresten på gulvet i bilen, og jeg ble rent lykkelig over å finne dem igjen. Ja, lykke kan være så mangt! 

Som barn var det en lykke når det endelig ble desember. Nå for tiden er det en større lykke at man henger sånn noenlunde med i svingene fram mot jul. Ja, jeg henger med, i den grad jeg vil henge med, for å sid et sånn…

Juletravle butikker kan jeg ikke fordra, når man må gå i kø for å få det man vil ha og stå i kø for å betale, ja da melder jeg meg ut. Da blir det heller sofaen, raggsokker og julegaver på nett. Det er forresten fremdeles tid til å lage noen julegaver i en fei. Selv holder jeg på med et par raske strikkeprosjekt i marius-mønster. Ja, for det er ikke bare gensere som kan strikkes i det mønsteret! Raggsokker rekker du og å bli ferdig med til jul, og det er en super gave!

Ha en nydelig kveld videre -med eller uten raggsokker! Vi blogges

#raggsolkker #vondesko #nyestøvletter #støvletter #lideforskjønheten #netthandel 

 

3 kommentarer
    1. Jeg er også glad i marius av diverse slag…
      Henge med i svingene får man gjøre som best man kan ja, men lykke er å gå i gode sko, jeg har gitt opp noe annet…..:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg