Fra en fjær til en hel hønsefarm

Heisann! Håper du har hatt en fin lørdag! I Her har undertegnede landet  i ektorpen klar for strikketøy og Tv.  Ektorp, ja, superlekre er de jo ikke, men finnes det et bedre sted å gå i hi under et teppe enn i en ektorp? Hvite trekk og dyr derimot, er ikke alltid en like vellykket kombinasjon. Men heldigvis er trekkene vaskbare, og i dag var det på tide med en vask av møblene her i TV-stuen. 

Men hjelpe meg, ikke visste jeg at det var så mange fjær i en enkelt stolpute! Her hadde tydeligvis sømmen inne i trekket fått nok, så nå var det hønsefarm neste. 

Adventstake i vinduet og mainecoon i samme vindu var en vakker kombinasjon et lite øyeblikk, før lysene gikk i gulvet.

Takk, jeg foretrekker å ha vinduskarmen fri for katter! Men finnes det noe fredeligere enn en mainecoon som sover på fanget mitt i ektorpen! Så nå er lørdagskvelden innviet! Null stress her!

I dag har jeg forresten lest at menn på julehandel viser samme stressnivå som en kampflyger. Jeg leste det på facebook, så det er sikkert sant!

Selv gav jeg opp den sporten som heter julehandel i dag da jeg forstod at innledende runde handlet om å finne en ledig parkeringsplass i parkeringshuset. Om man ikke var heldig i første runde, var det bare å stå over å vente på første ledige luke!  Den slags sportsgrener er ikke for meg, selv om jeg fint skulle overlevd runden i butikkene! I følge facebook, blir ikke vi kvinner stresset av julehandel. Så vet vi det! Det stod ingenting om parkeringshus med søyler der, så jeg bare gjetter at en slik sportsarena bare ville vekket konkurranseinstinktet til en kampflyver!

 

Ha en stressfri lørdagskveld videre! Vi blogges!

5 kommentarer
    1. Tusen takk for hyggelig kommentar, som jeg trodde jeg hadde godkjent og svart på for lengst. Ikke alltid teknologien er på min side. Hehe! Ja, det finnes mange sofaer som er finere enn ektorp, ingen tvil. Men den er helt herlig å “bo i” Ha en nydelig dag! Marianne:

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg