Tusen takk, folkens!

Hei og tusen takk til dere som leser bloggen min! Tusen takk for alle koselige kommentarer dere skriver til meg!

Plutselig var jeg rett og slett på topplisten, riktignok på 32. plass, men du så gøy!

Det er vel ingen som kjøper duftlys på IKEA er det mest leste innlegget på bloggen, og det er jo litt kult at et slikt hjertesukk faktisk blir lest og delt så mange ganger! Ja, jeg innrømmer at jeg har sansen for litt luksus, for små ting som kan få en vanlig regnværsdag til å glitre litt, og det skal ikke så mye til! Derfor synes jeg det er helt topp med butikker som IKEA, Rusta, Europris, Nille og Sparkjøp, som gir deg anledning til å unne seg det lille ekstra med god samvittighet  i hverdagen.

Hva er vitsen med dyre lys som bare står til pynt og aldri tennes fordi man skal spare på det? Selv har jeg vært litt av en samler når det kommer til parfyme, men parfyme som ikke brukes har jo ingen verdi.

Men herlighet, jeg lot meg jo bare overtale til å starte en blogg for å dele noen bilder av hagen, en brukshage, med rom for å leve det gode hageliv!   Så kom det noen bilder fra huset av jordnær eleganse, som en venninne kalte det.  Jeg kjenner meg igjen i den beskrivelsen, og det er vel nettopp derfor jeg kan kjøpe duftlys på IKEA og glede meg over at de lyser opp på en regnfull kveld i desember! Ha en nydelig kveld videre! Vi blogges! 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg