Det meste ordner seg for snille jenter!

Heisann! Håper du har fine førejulsdager! Ja, for nå er det bare å konstantere at julen er rett rundt hjørnet. Selv har jeg hutret meg gjennom noen kalde dager her etter hjemkomst fra Puerto Rico. Er vi egentlig ment å bo i et slikt kaldt land, eller var meningen at vi skulle bo et sted hvor vi nærmest kunne sprade naken rundt? Det er lov å undres, men nå står julefeiring for døren.

 

Sønn og svigerdatter kom fra Barcelona i går for å feire jul i heimen og oppleve snø på hytten. Selskapelighet skal det visst bli nok av i julen, og vi starter med grøtfest 22. for omtrent 25 personer. Selv har jeg et par ting igjen å ordne før festlighetene overtar. Ute plaskregner det, og håpet om en hvit jul har vi gitt opp tror jeg. Vestlandsjul, derimot?.Ja, det er vel nettopp det som er på trappene.

Jeg skal ikke påstå at jeg nettopp gleder meg til å avlegge IKEA et besøk, men må man så må man?.Min erfaring er nå at, det meste ordner seg for snille jenter!

3 langstilkede røde Fairtrade roser

Ha en herlig dag videre! Vi blogges! 

3 kommentarer
    1. Av og til må man bare og det går som regel bedre enn forventet eller slettes ikke. Uansett så gjør det ikke noe om det regner ned nå bare det stopper den 24.
      Ønsker deg fin kveld

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg