Tenk å bruke så mye tid på noe så lite!

Hallo i luken, godtfolk! Fortsatt er det late juledager som står på programmet. Det er nesten som man kunne venne seg til å ha det slik, selv om det faktisk har vært litt jobbing og innimellom julekosen! -Og vet dere hva, jeg har faktisk bruk ukevis på å strikke et sett i rosa, ikke til en voksen, ikke til et barn, men rett og slett til en dukke!

Så spennende var strikketøyet der det vokse fram at det var med som tidsfordriv på den lange flyreisen tur retur Oslo-San Juan. Jeg hadde ingen ambisjon om å få det ferdig til jul, så strikketøyet ble romjuls-leketøy også.

Nå nærmer jeg meg slutten. Lue og sokker kommer. Noen mener sikkert det er synd å legge så mye arbeid i noe til en dukke. Men dukker har den fordelen at de ikke vokser i fra tøyet sitt.

Dessuten fant jeg disse supersøte merkelappene, som ble sydd i tøyet. Jeg tror jammen jeg må ha flere av disse merkelappene, for det er jo ikke bare dukketøy det er kjekt å strikke! Ha en nydelig dag videre! Vi blogges!    

5 kommentarer

Siste innlegg