Aldeles ikke kjekt å ha!

Hei, og fine kvelden! Som vanlig er det nesten natt når jeg tar frem bloggen. De siste ukene har det forresten ikke vært så mye blogging. Men jeg må skryte litt av meg selv likevel. Jeg har nemlig tatt for meg rom for rom og skap for skap og ryddet! Jammen var det herlig å ikke bare få vekk julepynten, men også å få ryddet opp litt i skuffer og skap. 


Det er helt greit at dette er eneste røde innslag i huset nå og at an er tilbake i de nøytrale fargene igjen. Så får tiden vise om det blir noen spreke vårfarger i stuen etterhvert. Herlighet så mye rart man gjemmer på, klær og ting og tang som ikke er i bruk, men som kan være “kjekt å ha”. Egentlig liker jeg ikke nyttårsforsetter.

Min mening er at man ikke trenger å vente til nyttår om man planlegger å starte “et nytt og bedre liv”. Dessuten, hva er et nytt og bedre liv? Det kommer vel i høyeste grad an på øynene som ser! Men skulle jeg hatt noe nyttårsforsett, måtte det være å være like flink til å sende alt dette som hoper seg opp videre til gjenbruk i resten av 2017 som jeg har vært denne siste uken! Endelig er det mulig å se hva jeg faktisk har i walk-in-closetet, som det så fint heter. Jada, jeg er den lykkelige eier av en slik sak.Det er forresten ingen tvil om at det er nok igjen selv med noen sekker mindre!

Ute er det ruskete og kaldt, slikt vær som innbyr til å kose seg inne med god samvittighet. Det var noen som snakket om at de kom i julestemning av lys. Selv bruker jeg lys hele tiden, og til alle anledninger, så noen julestemning er det ikke snakk om. Nå vil jeg ha vår, og her på denne kanten av landet går det snart mot vår. Når snøen ikke gadd å vise seg før jul, kan den bare holde seg vekke. Snø har vi nok av på hytten på fjellet.

Ha en herlig kveld videre! Vi blogges! 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg