Det er jo helt tåpelig!

Heisann! Det blir lite blogging for tiden, man går liksom her og trør og venter på litt inspirasjon, litt vår. Nei, noe januarmenneske er jeg definitivt ikkle. Men nå går vi inn i februar om ikke så lenge, og våren rykker stadig nærmere.

Egentlig er det helt tåpelig. Det er jo nå i januar man skulle slå til med litt nye innslag i interiøret, er du ikke enig? Det er mye man egentlig skulle i januar, noe som også er en grunn til at det er greit med å bla om til februar. Da kan man trene fordi man har lyst, ikke fordi det er januar, og det som er lystbetont er kjekkere enn  det som ikke er. Kjekt var det og å få litt grønne urter på kjøkkenet igjen. Jeg liker så godt å ha urter og andre spiselige vekster tilgjengelige på kjøkkenet, og så virker det så mye freshere og mer vårlig med litt grønt rundt seg.

Ellers holder jeg på å pusser opp et bord. Ja, jeg mener som kjent at man ikke skal ryke seg ut på antikviteter. Dette bordet er for det første retro og ingen antikvitet. For det andre var bordplaten ødelagt, så foreløpig går det i sparkling. Ikke skal jeg male hvitt heller denne gangen! Ellers  blir det en tur til dyrlegen i dag med en hunde-frøken som har vondt i øret , og i kveld en tur på asiatisk resturant med et knippe kjekke jenter! Det er ikke så verst med januar likevel! Ha en fin dag videre! Vi blogges

5 kommentarer
    1. Så kjekt da at vi får se bordet på bloggen. Alltid spennende å se hva du gjør. Noen hunder er mer plaget med ørene enn andre. Vår hund er plaget med ørene og til slutt fant vi ut at det var allergi. Så nå får han allergimedisin, hunden min og jeg reagerer på mye av det samme, litt komisk det der! Hunder får mer og mer allergi nå enn før har jeg lest. God bedring til hunden din.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg