Når neglelakken er på plass, går smilet fra øre til øre!

Heisann og god mandag! Er det ikke herlig at dagene blir lengre og lysere?  Endelig går januar mot slutten! Yes!
Snart er det tid for vårklær og spreke farger! Det er aldri feil! Hvem sier forresten at det ikke er lov å starte med de knæsje fargene allerede nå?

Det var nok det mannen også tenkte da han kom hjem med knall rosa  superundertøy som gave til meg her om dagen? Alle som følger meg her på bloggen kjenner nok mitt forhold til rosa! Det er simpelthen fargen man ikke vokser fra! Nå om vinteren er man tullet inn i så mange lag med tøy, og jeg føler det handler mest om ikke å fryse i hel. Jada, det er varmegrader, men når det blåser, regner og hagler, blir det kaldt uansett. Når været ikke tillater de helt store sprellene i klesveien, synes jeg det er ekstra viktig med velstelte hender og negler.  Det samme synes tydeligvis denne vesle damen, som var på besøk i helgen. Når neglelakken er på plass, går smilet fra øre til øre! Så spreke negler som denne unge damen, har nok ikke bestemor!

Mine negler er det flinke Katarzyna på Senso velvære som har ansvaret for, og jeg har var så fornøyd etter at jeg fant fram til henne!

Ja, neglene skal være fine og spreke, men det skal jammen ikke være slik at man er redd for å ødelegge neglene i hverdagen heller!

Selv foretrekker jeg acryl Det er etter min erfaring det som varer lengst. Etter hvert blir acrylen kun en forsterkning av egne negler, noe som gir en vakker og holdbar overflate.


Acrylnegler kan også lages ganske korte,  i en nærmest nude variant, om man  foretrekker å være mer diskret. Katarzyna lager også gel-negler, for de som foretrekker det, og hun gir seg  ikke før resultatet er perfekt. Det eneste dumme er at hun står på flyttefot, sukk! 

Men lucky me, jeg har funnet fram til en ny fantastisk negledesigner, Ingunn Maria på Negleståvå.Jeg er så fornøyd med nude-neglene hun har lagt på meg. Det er en tid for alt, og nå var det kjekt med litt “roligere” negler igjen.

Ha en herlig mandag og en super uke!

8 kommentarer
    1. Min bestemor hadde spise rosa klør da jeg var liten jente. Selv har jeg aldri likt det, selv om jeg vet det er moderne! 🙂 Men jeg lever godt med å være litt mindre “hot”. ha en flott dag videre! Henniie:

    2. Jeg velger heller og ha umoderne negler jeg da! Jeg er mest glad i nude toner selv. Litt glitter skader ingen, men helst nude 😉 Takk det samme! 🙂

    3. Synes jo bestemor sine spisse negler, som forresten var med perlemorskimmer, var superflotte da jeg var liten, da, men smaken har endret seg altså, og så er det dette med å kunne bruke hendene uten å være redd for neglene. Ha en fortsatt fin dag! Henniie:

    4. Så fine de var. Likte veldig godt de glade fargene på minstejenten sine negler. Du har rett, det er om vinteren vi trenger farger. Her i Norge går det i grått, brunt og svart om vinteren. Jeg har begynt å se etter vinterjakker som har mer farger og fant en lekker Didriksons-jakke i lys lilla/fiolett i høst og den har jeg brukt MYE.
      Ønsker deg en super uke og tenk på at det ikke er så lenge til våren banker på døren 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg