Helt hekta

Heisann! Jeg måtte bare som snarest innom her å si tusen, tusen takk for all positiv respons å innlegget mitt i går. Dere er skjønne! Tenk at hele tiden siden jeg blogget i april har det vært noen inne å lest på bloggen min! Jeg er mildt sagt overveldet. 

 Jada, jeg har fremdeles sansen for “blikkfat”, som min kjære kaller det, og disse ulve-lysene er jeg så glad i. Egentlig var de kjøpt for hytten, men jeg måtte ha noen her hjemme og.

Ellers er det fremdeles vær som passer til å gå i hi i, regn og høstlig ute. Jeg blir ikke helt enig med meg selv om jeg liker høsten eller ikke. Men en ting jeg elsker med høsten er vakker høstlyng, det må jeg bare ha, både ute og inne. En annen ting som er bra med høsten, er at man har en unnskyldning for å tenne et lys eller fem. Man burde jo ikke trenge noen unnskyldning for å gjøre det litt koselig, men lysene gjør seg nå en gang bedre mot mørket ute.

Høsten er forresten som skreddersydd for lune pledd og strikketøy. Her er det min variant av rallargenseren som er på gang. Når jeg sier “min variant” er det fordi jeg har lagt inn litt rødt i tillegg til de tradisjonelle grå, sort og hvitt. Ja, det begynte med en “lothepus-genser” til yngste sønn i juni. Kjekt å strikke noe han hadde lyst på og selv valgte farger til. Men her er flere “gutter” i heimen, så det var bare å handle mer garn og hive seg rundt. Men den genserparaden tenker jeg at jeg viser fram en annen gang. Nå er jeg helt hekta på å komme videre på rallargenseren.

Ha en super lørdagskveld, folkens! Vi blogges! 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg