Jeg hadde ikke sagt “nei takk”……

/Sponset innlegg, i samarbeid med Trademax.no/

Hei, og fin mandagskveld til dere! Håper helgen har vært fin! Høsten er en virkelig en tid for å kose seg inne. Er dere ikke enige? Er det noe jeg synes er deilig på en sur høstkveld, så er det å rigge seg til på badet med nydelige produkter i badekaret og kanskje tenne et duftlys eller to.

Da spiller det ingen rolle om det blåser og regner der ute, når man har spa-følelse inne. Jeg elsker å blande nytt og gammelt, og selvfølgelig må jeg ha med litt bling-bling!

Ingenting vondt å si om dusjen, men det er nå en gang noe eget med badekar, så da vi innredet bad i 2. etasje, var det aldri noen tvil om at vi skulle ha badekar der.  Jeg mener nesten at badekar er et must når man har små barn. Hvem har ikke gode minner om barndommens bade-leker og skum i håret? Fremdeles er godt varmt bad den perfekte avslutning etter en frisk tur med hundene.i vind og regn. 

Har du sett noe så lekkert som dette badekaret med løveføtter? Jeg hadde ikke sagt “nei takk” til det akkurat! Utsikten kunne jeg tatt med på kjøpet!  På vårt bad, falt valget på et hjørne badekar.  Det passet i forhold til utformingen på rommet, og jeg må innrømme at det er greit at badekaret er så stort og dypt som det er, riktig et sted man kan synke ned å bare nyte. Siden jeg er veldig svak for den nostalgiske og litt herskapelige stilen, ble det blandebatteri i nettopp denne stilen. Badekaret på bildet under falt jeg og pladask for. Det er både nostalgisk og moderne på samme tid.

Kontraster er virkelig noe jeg synes at gjør et interiør spennende, og på badet i hovedetasjen har vi kombinert et gammelt skap med en firkantet vask.

Skulle jeg hatt badekar på dette badet, måtte det nesten blitt et badekar i samme stil som vasken. – Og er ikke dette et lekkert badekar, så vet ikke jeg…

Men det er jo så mange lekre badekar på markedet! Ta bare en titt på disse sidene. Her skulle virkelig være noe for enhver smak. Utfordringen er vel heller å bestemme seg for hvilket av disse badekarene man liker best. 

Ha en flott kveld videre!

Vi blogges!

#bad #badekar #løveføtter #kontraster #spafølelse #spa #luxus

11 kommentarer

Siste innlegg