Har du også lyst på hotellfølelse på soverommet?

/Sponset innlegg, i samarbeid med Trademax.no/

Vet du hva, jeg bare elsker å bo på hotell. Følelsen av å åpne døren å ta en første titt inn i rommet, er jo bare magisk. Minst like magisk er det når kvelden kommer og man kan gå til sengs i en deilig hotellseng med lekkert hvitt sengetøy!

I det siste har jeg forresten fått mer og mer sansen for lekkert sengetøy i andre farger enn hvitt også. Særlig synes jeg grått er veldig delikat. 

Bildet er fra Fredriksten Hotell, men følelsen av luksus når man bor på hotell, er den samme nesten uansett hvor i verden man er. Ja, jeg er en av dem som prøver å skape hotellfølelse hjemme også. Det er nå engang der man tilbringer de fleste nettene, og store hotellputer, det bare må man ha. 

 

Men jeg hadde ikke sagt nei takk til denne sengen akkurat, da. Har du sett noe så lekkert? Tenk å synke ned i denne sengen etter en lang dag, da!  Imperia er en stor  kontinentalseng man virkelig kan breie seg ut i. Den har en  bredde og lengde på hele 210 cm  og har en høy senge gavl med sidedetaljer, noe som gir akkurat den luksuriøse hotellfølelsen som jeg liker så godt .  På bildet under er samme seng i en mørkere farge. Ikke lett å bli enig med meg selv om hvilken jeg liker best, kjenner jeg. Denne sengen er det tilbud på akkurat nå, så her kan man virkelig gjøre et godt kjøp.

 

Nattmenneske eller morgenfugl, uansett tilbringer man en tredjedel av livet i sengen. Ingen tvil om at man fortjener en behagelig seng. Er du ikke enig? Trademax har senger for alle og enhver.  På Trademax kan du kjøpe billige og gode senger online, og du får både stil og kvalitet for pengene. Der er billige, gode senger, kontinentalsenger, barnesenger, senger med oppbevaring, bare for å nevne noe av det store utvalget du finner på hjemmesiden til Trademax.

Det er mye å tenke over når man skal kjøpe ny seng, og siden en seng holder i 10-15 år, er det ikke noe man gjør hver dag. Visste du forresten at det anbefales at man hvert halvår snu springfjær- og overmadrassen opp og ned samt vri den rundt slik at hode- og fotenden bytter plass? Det anbefales også å bytte ut overmadrassen, som er den delen av sengen som slites mest,  omtrent hvert 5.år. Det er også viktig å tenke over hvor hard eller myk madrassen skal være for at du skal få en sovestilling som er rett til akkurat din kroppstype. På Trademax sine hjemmesider kan du lese mer om hva du må tenke over når du skal velge seng.

 

 

Siden jeg ønsker at soverommet skal være ryddig og delikat, er det viktig med gode oppbevaringsløsninger. Jeg falt derfor pladask for Royal Box Bed med oppbevaringsplass .   Her kan du oppbevare sengeklær, dyne, pute eller barnas lekesaker. I tillegg til å være komfortabel og smart, er den også stilig. 

 

Hotellfølelse kan man jammen lage om man har begrenset plass også. Det er bare fantasien som setter grenser. På små rom eller der man bare trenger en enkeltseng, må jeg si at Montana enkeltseng må være et supert valg. 

Ha en flott dag videre! Vi blogges! 

 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg