Hvordan holde orden på dagene på en hyggelig måte?

/Sponset innlegg, i samarbeid med Smartphoto

Hei og hå! Håper du har det fint sånn midt i julestria! Selv hadde jeg en tur på kjøpesenter i går, og det er virkelig ikke min greie! Når det står parkeringsvakter i jul vest og viser sei i kaoset, og når folk formelig står på lur for å sikre seg en parkeringsplass, ja, da er det at jeg melder pass. Egentlig melder jeg pass en god stund før man kommer til det nivået. 

Ja, jeg innrømmer at jeg bare blir mer og mer glad i netthandel, og i den forbindelse har jeg et supert tips, som du ennå kan rekke før jul. Jeg snakker om fotokalender, og i dag har jeg fikset en helt personlig fotokalender til oss. Du kan gjøre det samme her.

Tenk, så koselig å se dine personlige favorittbilder hele året! Du kan velge en fotokalender der det er plass til å skrive litt, noe som er smart blant annet i travle førejulstider. 

Hos Smartphoto kan du velge mellom mange forskjellige fotokalendere og kalenderbøker. Uansett om du behøver en kalender for å holde orden på avtaler, bursdager eller aktivitetene til hele familien, kan du lage en personlig fotokalender. Det er en koselig måte å vise frem dine aller beste minner på, året rundt. For småbarnsforeldre er fotokalenderen ypperlig gave-de til besteforeldre, onkler og tanter. Ja, du vet, disse som har alt.

Det er ekstra gøy at det er så mange varianter av fotokalendere å velge mellom. Selv gikk jeg for en veggkalender, A3 Liggende. Du kan også velge mange forskjellige maler, og ha ulikt antall bilder på de forskjellige månedene. Fotokalenderen trenger heller ikke starte med januar, du kan selv velge startmåned. Fotokalenderen har 13 sider, én for hver måned + helligdager på permen

Hvem sier forresten at det bare er babyer på saueskinn man kan ha bilder av i en fotokalender? Selv har jeg brukt bilder fra sommerferien på Svalbard og i Bulgaria, bilder fra hagen og fra hytten, en liten gave fra oss til oss, så nå gleder jeg meg til å få fotokalenderen i hus. Ha en strålende dag videre! Vi blogges

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg