I blant kan det være på sin plass å utfordre sine grenser, ikke sant?

Heisann og fine kvelden! Håper du har det flott! Mobilblogging har aldri vært min greie, men her kommer likevel noen bilder fra Las Palmas og litt sommer i januar!

Herlig å bytte ut støvletter med sandaler for noen dager, og som du ser, jeg har «badet»

Ikke noe å si på varmen på dagen heller. På kvelden er jeg glad for å ha pakket en genser i kofferten.

Deilig å nyte middagen utendørs, noe vi nok må vente noen måneder på hjemme.

Kaktuser er kule, men jeg har aldri blitt helt godvenner med dem. Kan det henge sammen med erfaringer fra barndommen? Uansett, her utfordrer jeg mine grenser, noe som kan være på sin plass en gang i blant, ikke sant?

Ha en nydelig kveld videre! Vi blogges!

4 kommentarer
    1. Nå ble jeg rett og slett misunnelig!
      Så deilig du må ha det!
      Koselige og fine bilder!
      Vurderer veldig å droppe bursdagsfeiring og heller stikke fra feiring og til syden 🙂
      Nyt livet og kose dere masse videre <3
      Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg