Man kan få det sagt!

Hva er egentlig en HUSFISER? Ja, man kan jo lure. I blant går det litt fort i svingene når man skriver på pc, og i blant er det mobilen som lager helt egne ord, og dette var altså gårds dagens variant. 

Men det må jo være en som tusler rundt, rydder litt, flytter på litt lys og blomster, og innbiller seg at det ser helt annerledes ut fordi lysestakene ble flyttet fra det ene bordet tilbake til skjenken. Ja du vet den skjenken der de stod før de ble flyttet til vinduskarmen og videre til det ene bordet og så til det andre.  Det må være en husfiser tenker jeg, og ergo er jeg nettopp en slik. Gleden er jo at det er ekstremt lite som skal til for å få et “helt nytt” rom. En dæsj rosa for eksempel, og stuen er vårlig selv om det regner i bøtter og spann og er ganske så surt ute.

Men for dere som aldri har hørt dette ordet, HUSFISER,  så får jeg ile til å si at jeg brukte det i går når jeg skrev om programmet HUSFIKSERNE. “Trykkleif” naturligvis, men i  blant kan man få det sagt, og det helt ufrivillig!  

Tolkningen av ordet kan naturligvis også være en ganske annen og jeg tipper alle som har en eller flere hunder i livet sitt vet hva jeg snakker om, men den tolkningen lar vi ligge! Ha en strålende dag videre, da!  Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg