Her var det mye lekkert, gitt!

Innlegget er skrevet i samarbeid med Chilli og inneholder annonselenker for Chilli hagestoler

Hei! Håper du har supre dager! Her på sør-vestlandet har kulden virkelig bitt seg fast, og for en frysepinn som meg gjelder det bare å pakke seg inn i lag på lag. Det er jo flott ute, da, selv om jeg må innrømme at sommeren er min årstid, og jeg har ingen problemer med å drømme meg langt vekk i både tid og sted når jeg ser denne nydelige hagebenken fra Chilli.

Er man vokst opp på stranden, så er man vokst opp der, og sånn er det med den saken! Min barndoms strand, Orrestranden, er kåret til en av verdens vakreste. Vakker, ja, men kald!  

Om sommeren bor vi jo nærmest ute i hagen, og vi har innredet uterommet slik at det er mulig å gjøre nettopp det, bo ute altså. Derfor har vi også tak over en del av uteplassen, og har utstyrt denne plassen med varmelamper, peis og lune pledd. Dermed kan vi nyte sommerkvelden ut i de små timer.

 Hos oss er det en landlig stil både ute og inne. Jeg mener uterommet er en forlengelse av stuene inne og at hagen skal passe til huset, så her går det i rotting og hvite tremøbler. 

Rotting møblene på frokost terrassen var nye i fjor, og noe mer praktisk enn rotting finnes vel ikke?

Skal jeg innvestere i noe nytt sommeren 2018, må det bli disse solstolene fra Chilli, det er sikkert og visst. Det kan jo hende vi får DEN sommeren, man kan aldri vite! Stolene finner du her.

Kan det bli mer romantisk enn hvitmalte tremøbler? Blomstrete eller stripete stolputer gjør inntrykket komplett, og det er nesten som jeg kan kjenne duften fra farmors hage og smaken av bringebær en sommerdag. Det er lov å drømme seg bort til den gang sommeren varte evig, jammen er det lov. Litt inspirasjon til drømmene finner du på Chilli sin nettside, for her var det mye lekkert, gitt!

 

 

Her er det mye jeg kunne ønsket meg, ja! Det er mye fint i alle stiler, så her kan man drømme seg bort til sol og sommer! Plutselig er den her, morgenen man våkner og registrerer at solen varmer og sommeren banker på døren! 

 

Ha en flott dag videre! Vi blogges!  

#solstoler #chillihagestoler #hagemøbler #sommer 

2 kommentarer
    1. Du har virkelig en flott uteplass med mange flotte og behagelige møbler. Jeg har bare en balkong på 4×2, men jeg har allikevel fått til en fin løsning som innbyr til flytte ut dit når vår og sommeren kommer.
      Jeg er enig med deg at det er fint, nå som vi har fått en ordentlig vinter. Allikevel lenger jeg meg nesten syk til at våren og sommeren skal komme ;o)) Ha en fortsatt fin onsdagskveld.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg