Så senker fredagskvelden og roen seg på Norges beste vestkant

Da var den her, fredagskvelden, den deiligste kvelden i hele uken. Huset er rent og ryddig og man kan senke skuldrene. Det flotte været de hadde meldt dukket opp omtrent da det var på tide å ta helg. I dag har jeg ikke fått “benyttet” været fult ut, slik er det gjerne når en har en del å “ryke seg ut” på. Vi vestlendinger tror jo at vi må benytte hver solstråle som om det var årets siste.

Men la oss nå tro at vi bare står ved startgropa til en flott og solrik sommer, så kan man trekke i hus, gjøre det litt koselig, tenne noen lys, strikke litt og se på Tv.

Tidligere i kveld var jeg på besøk hos foreldrene mine. Min datter, som fikk lappen i går, var sjåfør. At eplet kanskje ikke faller så langt fra stammen, skulle disse bildene knipset på trappen deres vise:

Kattene, som nyter kveldssolen på trappen, er mor og datter.

Det er ikke bare om høsten det er vakkert med lyng. Denne kassen stod på mine foreldres trapp og lyste opp.

Ha en flott fredagskveld!

Normal
0

21

false
false
false

NO-BOK
X-NONE
X-NONE

MicrosoftInternetExplorer4

 

7 kommentarer
    1. Hei
      Så kjekt at du tok turen inn til meg, tidlig på morgenen. Ja her er jeg alltid tidlig. Jeg vil få mest mulig unnagjort slik at sola og hagen kan nytes. Her henger hestetepper og diverse andte ting til tørk på snora allerede. HERLIG! Ha en fin fin dag. Klem:)r

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg