Innom som snarest fra Norges beste vestkant

God morgen! Jeg er bare innom som snarest. Ny arbeidsuke, nye utfordringer! Det har vært en deilig helg, og det hadde ikke vært meg i mot å tilbrakt morgendagen også i hagen, men pliktene kaller! Jeg håper dette flotte været varer lenge! Da blir det tid til noen timer i hagen etter jobb. Denne helgen sprang bjørketreet ved inngangsdøren skikkelig ut. Denne hengende bjørka pleier å komme litt seinere enn “vanlige” bjørketrær. Men nå er det iallfall løv på den!

Jeg plantet mange sommerblomster i helgen. Dette er bare en av de krukker og kar som ble fylt opp med planter. Her er det stemorsblomster i assorterte farger. Jeg tror det vil bli koselig med noen spreke farger i den “halve tønnen” Ennå ser blomstene veldig små ut, men de vokser fort og breier seg ut over hele tønnen. Dersom finvæet holder, er det viktg å huske å vanne.

N

Klatrehortensiaen fikk stativ å vokse på, og det tror jeg ble veldig bra . Stativene var i to høyder. Når jeg fikk satt det opp, er jeg glad for at jeg valgte det største. Klatrehortensiaen skal forhåpentligvis bli svær, å da trenger den litt å klatre på. Siden denne nylig er flyttet, er det viktig å vanne den og framover.

Da ønsker jeg alle en kjempefin dag! Blogges!

Normal
0

21

false
false
false

NO-BOK
X-NONE
X-NONE

MicrosoftInternetExplorer4

 

 

8 kommentarer
    1. Dere har en vakker morgen,her er det skyet no men vi skal få litt sol i dag også ifølge værmeldingane :)) det karet blir flott når stemorsblomstene kommer i full flor og ja dei vil nok fylle hele baljen.
      Ønsker deg en fin dag

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg