Skatter og kupp til en slikk og ingenting

 God morgen! Håper alle har en flott tirsdag!  Jeg har skrevet før at jeg synes finn.no er en fin butikk. Andre fine butikker er de mange kjøp, salg bytte sidene på facebook. Her kan man gjøre kupp i blant, særlig viss man liker det litt slitt og velbrukt eller har gode ideer til hvordan man kan forvandle det man finner slik at det passer hjemme. I går ble jeg tipset av min datter om et slikt kupp til en slikk og ingenting. Kuppet blir presentert i et senere innlegg her på bloggen!

 

Denne lyskurven er og i kategorien skatter til en slikk og ingenting! Den er faktisk kjøpt på et lokalt internasjonalt loppemarked!

 

Hanefar-puten ble med hjem her om dagen, etter at jeg ikke klarte gå forbi den i en butikk. Hanen minner om vår første hane, Rigfar. Han var en åkerfarget dvergkochin, og så ut omtrent som hanen på puten. Puten havnet i Hålå i hagen. Der synes jeg den passer godt.

 Dette søte skiltet hang på ytterdøren vår en dag jeg kom fra jobb fra noen år siden.  Jeg vet den dag i dag ikke hvem som hadde hengt det der, så enda en gang, takk til den anonyme giver! Skiltet burde vel hengt utenfor Villa Hanegal (Hønsehuset) men jeg er usikker på om det tåler vær og vind, så derfor havnet det på kjøkkenet.  Jeg tror heller vi får lage et dørskilt til hønene isteden, noe ala det som henger på BUÅ.

Skiltet er en koselig påminning om tidligere tider da man sendte postkort og brev. I dag er det ikke mye av den slags i en travel hverdag, kanskje bortsett fra til jul? Da ønsker jeg alle en kjempefin dag!

 

Normal
0

21

false
false
false

NO-BOK
X-NONE
X-NONE

MicrosoftInternetExplorer4

Livet på Norges beste vestkant

 

7 kommentarer
    1. Koselig! Det hadde min bestemor og. Som barn elsket jeg den store hagen deres med alt det rare i og alle de spennende plantene. Ha en flott kveld! Elise:

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg