Hva synes dere om min nye header?

Da har jeg gjort ting jeg ikke kan i dag  og laget ny header til bloggen! -Og gjett om jeg er fornøyd med at jeg fikk det til selv! Hva synes dere om resultatet? Jeg synes disse kassene, som jeg fikk tak i for noen dager siden er så vakre at de bare måtte foreviges sammen med helgens roser, som var begynt å henge litt med hodet.

Kassenes nye liv kommer på bloggen etterhvert. Nei, det ble ikke malevær i dag, stort sett oppholdsvær med fare for regn. Dermed kom møblene inn i stuen og fikk seg et strøk beis i samme farge som bordet.

Nå matcher bord og stoler, og stolene er ikke så “typisk ikea”, synes jeg. For all del ingenting galt med IKEA, men det er jo kjekt å få sitt eget uttrykk på det man har.

Tenker det blir stjerneputer i blått (eller rødt) på disse stolene etterhvert, jeg.

Fargen heter forresten grå-hvit, viss noen skulle lure. Det er den samme som vi har på møblene i paviljongen.


Og resultatet av dagens beisejobb ser dere under. Ha en fortsatt flott dag!

Her blir det å tilbringe kvelden i HÅLÅ med strikketøyet og peisbål, tenker jeg!

Livet på Norges beste vestkant

__

44 kommentarer

Siste innlegg