Så var det fredagskveld, og det var ikke feil, det

Så var fredagskvelden her. Aldri feil med fredagskvelder. Dagen har gått i 100, men når man holder på med kjekke ting, er det bare gøy. Jeg har sprayet en korg som skal være bakpå hagesykkelen.  
Har kjøpt sommerblomster og jord også, men trakk i hus før fristelsen til å plante ble for stor. Tror ikke det er noen fare om korgen tørker natten over.

Inne holder jeg på å trekke om noen stoler. Dvs en om gangen. De er rosa. (Eller var rosa, nå har de fått den kledelige overflaten “kattehår”, ikke like eksklusivt som kamelhår!) Her er stolene forresten. Det var puffen jeg trakk om med en gammel duk som gav meg ideen til hvordan jeg ville ha dem. Neida, her er ikke brukt gammel duk og det er ingen skrift. Bilder kommer når jeg en gang er i mål, men det kan nok ta litt tid. Det er 7 knapper på hver stol, og fram til knappene gikk arbeidet nokså greit. Dvs det er jo en million stifter som måtte av da, men det gikk på et vis. Men knappene altså…De var helt greie å få av, men når de derimot skulle trekkes med tøy, ble det verre. Så derfor tok jeg pause i arbeidet og fikk med meg høykultur fra Grand Canaria. Har faktisk ikke sett det programmet før, så det var vel på tide.

Ha en fantastisk kveld enten du tilbringer kvelden i sofaen framfor tv, som jeg gjør i kveld, eller du er på jobb!

Livet på Norges beste vestkant

__

8 kommentarer

Siste innlegg