Tenk om man hadde vært like effektiv hver dag

I dag har jeg vært supereffektiv om jeg skal si det selv.Blant annet har jeg beiset samtlige terasser, vasket hus fra kjeller til loft og vasket alle de ektorp-trekkene jeg ikke rakk i går! For ikke å glemmeat jeg har vannet planter. Det krever litt nå i varmen!

Det er visst ikke “in” medbrune terassegulv lenger. Nå skal de være grå. Grått er lekkert, og vi har det faktisk på hytten. Her synes jeg det passer med brunt. (Eller kanskje det er fordi jeg ikke orker tanken på alt forarbeidet som må til viss man vil ha grått gulv) Så her blir det “burmateak” i mange år ennå!

Nå skal jeg nyte kvelden med koselige gjester!

 

 

Livet på Norges beste vestkant

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg