Årets hjem på tv

Hei! Så er det “Årets hjem” på TV, og jeg er klar. Jeg virkelig elsker slike program. De er så mye inspirasjon å hente! Ekstra kjekt er det at det handler om “vanlige menneskers hjem”. Jeg likte godt  “Herskapelig”, som gikk for noen år siden også. For min del må det gjerne sendes i reprise. “Herskapelig” , i likhet med “Drømmedesign” var  et program å drømme seg vekk i, men langt utenfor de omgivelser de fleste av oss lever og bor i. Nå høres det sikkert ut som jeg er den tv-slaven, men det kan faktisk gå uker mellom hver gang jeg ser noe på tv.

Hunden har ligget på “soffen” i dag, noe som viser godt på putene. I vårt hjem er det ingen puter som står til pynt, selv om heldigvis ikke hunden ligger på alle, så er alle puter og sofatrekk vaskbare, ikke så glamorøst kanskje, men absolutt brukervennlig. Den limegrønne vasen  synes jeg har så herlig farge. Mannen har fått den i gave på jobben, og den var helt etter min smak. Det har vært så mange blomster å glede seg over ute på slutten og så liten tid til å nyte blomster inne, så i kveld er det kunstige roser på bordet.

Ha en flott kveld, da! Vi blogges! 

Livet på Norges beste vestkant

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg