Det er lov å være harry!

Heisann! Solen skinner i dag og, og himmelen er blå! Lykken er fremdeles gratis! 

  

 

Ellers havnet jeg inn på en side i går der det ble diskutert interiør, og det gikk på hva man ikke likte (hatet) “Politisk korrekt” skulle det være minimalistisk og design. Alt annet var harry, dødsharry og blodharry.

 Jeg liker og design. Hvem gjør ikke det ? Minimalistisk er flott i de rette omgivelser.  Men det er mange stiler som er flotte, og jeg mener man må gå for det man liker selv og det som passer med omgivelsene.

 Jeg har ingen problemer med  å ha ting i hus som andre mener er harry, eller for den del blodharry, bare jeg liker det selv. Jeg mener, og har alltid ment, at det er en menneskerett å være akkurat så harry man vil. I min ordliste er harry synonymt med folkelig.

 

Jeg har også alltid ment at det er enkelt å få det stilig rundt seg om man har nok penger og går til en eksklusiv butikk og sier: jeg skal ha en av den og to av den osv. En annen måte å få det stilig på, er å gi interiørarkitekten frie tøyler, som det ofte står i enkelte boligblader. Selvsagt blir det stilig, ingen kan si noe annet! Om tre år kan man jo skifte stil!


For all del, jeg kritiserer ikke de som velger slike løsninger. Vår hage var i sin tid tegnet av hagearkitekt, men det er ikke så mange igjen av de løsningene. Jeg mener at et hjem blir til etter hvert, nettopp ved at man bygger det opp av elementer man liker og som fungerer i hverdagen. 

  

Så velkommen inn. Her er kombinasjon av billig, dyrt, nytt, gammelt, antikt, kunst og design ? og noe som sikkert simpelthen er døsharry!  

  

– Og jeg forbeholder meg retten til å være akkurat så harry jeg vil, og det er jeg veldig lykkelig med!

  

 

Ha en fantastisk dag!

 

 Livet på Norges beste vestkant

 #harry, #blodharry, #dødsharry, #folkelig, #interiør, #interiørstil #blogg, #boligblogg

 

18 kommentarer

Siste innlegg