God morgen og god helg på en vakker sommerdag!

God morgen! Håper ale har fine sommerdager! Tenk nå skriver vi august. Hvor ble sommermånedene av?  Nå er vel snart hverdagen tilbake for mange av dere så også for meg når helgen er slutt.
Men selv om det er hverdag igjen, kan vi nyte fine sommerkvelder lenge ennå, håper jeg. De sier at vi ville bli lei av sommer og sol om vi hadde det hele tiden.Det er jeg neimen ikke sikker på om vi ville. Jeg kjenner iallfall at sommer og sol på kroppen gir energi til en ny høst og vinter.
Ellers har jeg bak meg fire mnd som interiørblogger, fire mnd med stort sett masse positive kommentarer og tilbakemeldinger! usen takk, alle!Likevel vil det alltid være noen som er negative til at andre blogger om “livets lyse sider”. Ingen mennesker har et perfekt liv med bare lyse sider. Husk det neste gang du kritiserer noen for å blogge om noe som du mener er “overflatisk pjatt”. Jeg kommer fortsatt til å blogge om det som gir meg overskudd og energi og det jeg interesserer meg for.

Nyeste familiemedlem har funnet seg vel til rette i familien. Vi har funnet ut at hun er en mester i å gjemme seg, og i et hvitt interiør, er det mange gjemmesteder for en hvit katt! I går fikk hun for første gang på seg halsbånd. Jeg kan love det var lite populært, men når bjellen ble fjernet og ting fikk gått seg litt til, godtok hun etterhvert sitt røde halsbånd! Det er en skikkelig kosekatt vi har fått i hus, snill tam og kjærlig. Fryktelig leken er hun også. Merker det er en stund siden vi har hatt kattunge i hus når de sørgelige restene av en orkide ligger på gulvet og når nøstene til strikketøyet mitt er dratt ut over hele rommet

Da ønsker jeg og Tara alle en flott fredag og en kjempefin helg! Vi blogges snart!

Livet på Norges beste vestkant

#sommer, #sol, #fredag, #helg, #cat, #mainecoon, #hveragstanker

13 kommentarer

Siste innlegg