Epler og lapper….

Så var det lørdagskveld. Håper alle har hatt en flott dag! Selv har jeg plukket inn en stor bolle deilige epler fra egen hage, Det må vel kalles luksus!

Epletreet er blitt skikkelig stort, så det blir nok en klatrejobb for å få tak i de øverste eplene.

Ellers har dagen vær full av gjøremål, men nå har jeg rigget meg klar for komedie på TV. Det er ikke mye jeg ser på tv, men benytter anledningen til å hekle litt og! Det er skikkelig gøy å se lappeteppet mitt vokse. Det vil si, det vokser ikke ennå, men det blir flere og flere farvglade lapper.

Spennende å hekle i så fine farger.

Ha en super kveld videre! Vi blogges!

 Ha en super helg! Vi blogges!

 

Livet på Norges beste vestkant

 

 #kveld, #hekling, #garn, #boligblogg, #helg, #epletre, #eple

2 kommentarer
    1. Så flotte epler, ble så lite på treet vårt i år, men det pleier være mye, så neste år så…
      Tok inn de siste eplene og lagde “Tilslørte bondepiker” i dag ..nam !
      Blir fine farger i det teppet 🙂 Fortsatt fin kveld <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg