Hvite trapper

 

Heisann! Da har mannen gjort en kjempejobb og malt begge trappene hvite. Det ble fire strøk i trappene, så nå håper jeg de holder seg fine lenge. Men svarte hundehår vises jo veldig godt på det hvite (Det vissste jeg jo fra før) Har så lyst å male den stygge gule parketten hvit og! Men så er jo saken den at man kan tenke seg et liv utenom skurebøtta og……. Så jeg lar det bli med drømmen, lever med de gule gulvene en stund til før vi skifter ut hele parketten med ny, lys og delikat parkett. Parkett tåler at det leves på den, og det er en fordel. Men trappene ble superflotte! Nå er det bare å male rekkverk og spiler hvite igjen (De er faktisk gulere enn de eggehvite trinnene, og det vil man ikke ha, hvitt skal være hvitt!)  


Ha en flott kveld!

 

Livet på Norges beste vestkant

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4 kommentarer
    1. Veldig fint med hvite trapper. Jeg kunne også tenke meg å male parketten. Jeg har lyst på grå gulv, men regner med at det i stedet blir ny parkett (kanskje skipsgulv) om 3-5 år.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg