God morgen og god fredag!

God morgen og god fredag! Nå i september er jo morgenene og kveldene kaldere enn de var i sommer, men utpå dagen er det sommervarme. Naturen vil heller ikke gi opp sommeren, ser det ut til, og jeg knipset dette optimistiske bildet i morges.

Ellers har vi hatt hyggelig besøk fra Spania/ USA av nest sønn og kjæreste, og fikk også feiret yngste sønn, som fyller år i morgen. Sammen med mine foreldre hadde vi en hyggelig kveld utendørs. Det er koselig å sitte ute på slike høstkvelder når mørket kommer tidligere enn det gjorde i sommer. Stearinlys og lykter lager stemning.  

 

Tara, vår hvite maine coon, trives hos oss. Hun er fremdeles ung og leken, og har et enormt aktivitetsnivå, men kan også  ligge ganske stille å få kos. Dette fantastiske bildet av henne er det min datter som har tatt.  

 

Ha en flott dag og en fantastisk helg!

 

1 kommentar
    1. Vittig bilde av pusten 😉 jeg synes nesten sommeren er her fremdeles jeg. Litt “norskere” enn den vi hadde i sommer. Godt å se at flere er enig med meg (blomsten).

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg