Hverdagsglede på en grå oktoberdag!

God morgen! Håper dere koser dere på en ganske vanlig hverdag! Etter en slk sommer vi har hatt, kjenner jeg at høsten bare må komme! -Og jeg koser meg på en heller grå oktoberdag! Det er slik oktober skal være! Når vi har dratt sommeren langt ut over høsten, er det ikke så fryktelig lenge før man må begynne å tenke på jul. Jul er visst “bloggedamenes” store årstid! Da kan man slå seg løs med all slags pynt. Joda, jeg liker å pynte til jul og gjøre det koselig, men første søndag i advent holder det at lyslenker i hagen er på plass, adventlys og litt lys i vinduene! Så får vi ta det etter hvert! -Og jammen er det deilig å rydde alt på plass i januar og få tilbake min lyese stue!

På denne tiden av året, kjenner jeg nok at det klør litt ekstra etter å sette i gang med prosjekter innendørs, både hjemme og på hytten. Jeg synes at kommoden på gjesterommet på hytten ble så fin, så nå måtte jeg bare avgårde for å få tak i flere knotter av samme slaget til kommoden på vårt hytte-soverom.. Det soverommet er lys grått med grått gulv og kommode i samme “hyttegrå” som jeg har skrevet om før.   Det er ikke alltid så mye som skal til for å freshe en gammel kommode litt!

Ha en flott dag!

 

Livet på Norges beste vestkant

 

#interiørblogg, #kommode, #lknotter, , #høst

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg