Pink bling bling

Hei! Håper dere nyter søndagskvelden! Her blir der strikketøy og tv utover, tenker jeg. Skal skrive litt mer om det jeg strikker en annen dag. Ellers fikk vi omsider ryddet inn sommerens tekstiler, puter, lys osv i dag. Litt vedmodig, men det blir nok atter sol og sommer…..,,en gang.

Ellers har jeg freshet opp neglene. I dag ble det rosa med litt bling bling. Det var noen som spurte meg litt om negledesign her. For meg er det rett og slett en hobby, og jeg legger acryl og gel i tillegg til gellack.

Ha en super kveld videre!

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg