“Ny” kjøpmannsdisk i gustaviansk blå

Heisann! Håper dere har hatt en flott helg! Her i huset har det vært en fredelig hjemmehelg, noe som passet meg utmerket etter en travel uke med lange jobbedager. Finnes det noe herligere enn fredagskveld når hele helgen ligger ubrukt framfor en, og man kan fylle dagene med presis det man måtte ønske? 

Ellers fikk jeg en kjøpmannsdisk for en tid siden. Den har stått stuvet vekk og ventet på å gjenoppstå i ny utgave. Men så var spørsmålet hvilken farge den skulle males i. Her har det sjelden vært noe spørsmål om farge på interiøret. Det meste i heimen er hvitt. På hytten er det grått ( fjellgrå

Vel, det hender man glimter til og gjør noe helt annet……

Denne gangen gikk jeg for fargen gustaviansk blå. Ideen fikk jeg på den vakre bloggen til Prinsesse Elin. Takk for tipset!

 

Slik så kjøpmannsdisken ut før maling.

  En lekker farge, som jeg faktisk aldri har malt noe i før. En gammel slagbenk i kjelleren har fått samme farge, men der glemte jeg før-bilde. Men det som er sikkert er at det kommer etter-bilde av begge deler i “ny” gang i kjelleren om en stund. “Knottene” på kjøpmannsdisken synes jeg passer så godt, så de ble beholdt.

 Ha en fortsatt fin kveld og en flott uke!

 

Livet på Norges beste vestkant

 

#kjøpmannsdisk, #gustaviansk blå, #makeover, #interiørblogg, #oppussing

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg