Drømmen om en ku eller to…..

En riktig god morgen fra et snødekket Telemark! -Og jeg må bare innrømme å ha falt pladask, denne gang for to kyr rett og slett! Har man klave får man ku, sies det…..Nå er jeg ikke i en situasjon som skulle tilsi innkjøp av levende kyr! Men jeg får skylde på min oppvekst på landsbygda på Jæren.

Men disse to var jo bare bedårende! Eneste aberet er at de må broderes! Jeg har faktisk brodert både barnebunader og bilder, men det begynner å bli noen år siden. Det var den gang man var hjemmeværende. men det spørs om det ikke bare er å mote seg opp og gå i gang, for disse var lekre!

 

Ha en nydelig dag, da! Vi blogges!

Livet på Norges beste vestkant

 

 

 

4 kommentarer
    1. Hello There. I discovered your blog the usage of msn. That is a very smartly written article.
      I will be sure to bookmark it and come back to learn extra
      of your helpful info. Thanks for the post. I will definitely comeback.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg