En riktig god mandagsmorgen med epler i en gammel baksteskål!

God mandag, folkens! håper dere nyter livet på en mandag i mars! I dag var det vår i luften! Det kan vi like etter en helg med mye regn! Denne bakstebollen er fra svigermor, og jeg synes den er så koselig. Med friske epler, ble det rett og slett en fargeklatt i stuen. Men det spørs hvor lenge eplene får ligge der “til pynt” for de var like gode som de var pene.  Ja, jeg har jo blogget før om min store kjærlighet for gamle bruksgjenstander, og baksteskålen går rett inn der

Jeg hadde planer om å begynne med diverse rydding i hagen og i Hålå i helgen, men det ble med tanken. Fredagskvelden var det feiring av “minsten” som ble 20 år, på kinarestaurant. Ellers har det vært en helg for slaraffenliv og for  rydding og vasking i heimen. Surt regn var et herlig vær til å pusle inne i, fant jeg ut! Det har vært veldig mange helger på farten etter jul, så det var nydelig med en helg med absolutt ingen “have to do”. Man trenger det og i blant!

Vaniljeduftlys er aldri feil. Kanskje ikke den mest spennende duften, men “mildt og snilt”. Det behøver jo ikke dufte som på danskebåten i stuen heller!

 

Ellers var det god tid til strikking. Genseren heter “Setesdal Love”, og jeg falt pladask for den da jeg så den på en strikkeside på facebook. Oppskriften skulle visst stå i ukebladet Familien, men det bladet var det litt av en utfordring å få tak i! Var visst flere enn meg som ville strikke slik genser, gitt!

Livet på Norges beste vestkant

 

 

#vår, #regnværshelg, #baksteskål, #home, #interiørblogg

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg