Et vakkert høsbord med linduk på bordet

 

Jeg nevnte i går at jeg alltid har ønsket og fremdeles ønsker et brukshjem fremfor et utstillingslokale. Det er faktisk ingen motsetning mellom et lyst interiør og et brukshjem.

 

Jeg er og veldig glad i naturmaterialer, værbitt tre, tau, hamp og lin. På tekstilfronten er faktisk lin en av favorittene.

 

Vi har spisestuestoler med lintrekk og på soverommet er det lingardiner. Det samme har vi på hytten! I begge tilfeller er gardinene kjøpt på Ellos.

 

Jeg synes det er veldig greit å handle på Ellos, og gjennom årenes løp har det blitt mange kjøp der. Egentlig var det vel min kommende svigermor som presenterte meg for postordrebutikken E første gang. Siden fikk jeg virkelig øynene opp for E da barna var små.hjelpe meg så praktisk det var å slippe å dra tre-fire småtroll med på handlerunde når det var tid for å anskaffe klær til 17.mai eller jul!

 

 

På interriørfronten har jeg og handlet en del på Ellos gjennom årene. Lingardiner er allerede nevnt. Men tilbake til røffe naturmaterialer, når det dekkes bord hjemme, både ute og inne, er det ofte en naturfarget linduk på bordet. Jeg har flere av dem og liker de veldig godt. Jeg kjøpte først en på Ellos, så en til…….de passer jo til ALT.
Linduken kan naturligvis strykes, men jeg synes slike duker er fine når de er litt skrukete og!

 

 

 Linduken kan kjøpes via denne linken, og vil duinn å kikke på annet koselig interiør, kan du gjøre det her.

Ha en nydelig kveld! Dette innlegget er sponset.

 

 

Livet på Norges beste vestkant

 

 

#høst, #linduk, #ellos, #høstbord, #naturmaterialer #kos, #brukshjem, #livetpånorgesbestevestkant, #interiørblogg# 

4 kommentarer

Siste innlegg