Vi tenner våre lykter når det mørkner

 

Kan man i det hele tatt få nok av levende lys nå som høstmørket har senket seg over hus og hjem? Jeg er vel av dem som aldri kan få nok lys uansett årstid. Om sommeren og langt utover høsten brenner vi lys i HÅLÅ. På hytten brenner vi alltid lys. For ikke å snakke om hjemme?

I disse dager har jeg et anseelig lager hvite kubbelys etter barnedåp og bryllupsfeiring i sommer. Et luksusproblem, spør du meg, og lysene skal nok bli brukt opp etter hvert.

Hvite kubbelys er alltid en slager. Jeg kjøper lys over alt, og ofte på tilbud. Da vi kjøpte inn i stort i sommer, kjøpte vi på Nille. Bortsett fra at Nille hadde noen lys av dårlig kvalitet, som det var en del skriving om for en tid tilbake, synes jeg lysene deres er av veldig god kvalitet.

Duftlys er ellers et “must”, og jeg synes faktisk vaniljelysene fra IKEA er veldig bra. De dufter mildt og brenner lenge.

I blant er det også koselig med litt luksuriøse duftlys, og da er lysene fra Durance og Yankee Candle en favoritt.

Ekstra kjekt er det jo da at det er tilbud begge steder nå i høst på skikkelige kvalitetslys som varer lenge og sprer rommet med herlig stemning.

Ha en nydelig kveld, og tenn et lys i mørket!

 

 

Livet på Norges beste vestkant

 

 

#stearinlys, #lys, #duftlys, #kubbelys, #ikea, #nille, #durance, #yankeecandle, #livetpånorgesbestevestkant, #interiørblogg, #inspirasjon

 

Innlegget inneholder annonselenker.

 

7 kommentarer

Siste innlegg