Litt juks er lov……eller?

Hei! Da var det jammen fredag igjen!

Dette er en av de ukene som bare har flydd avgårde. Nå har jeg landet i sofaen med den største av de firbeinte, hunden! Vi har akkurat oppdaget tv 2 livsstil som serverer et oppussingsprogram, et program om noen som kjøper hus og pusser dem opp. Midt i blinken for meg. Stella har sovnet, hvilket kan bety både det ene og det andre.

Ingen høstkveld uten lys, men i dag jukser jeg litt……

Denne lykten har fulgt oss i årevis, og det har stått et høyt lys i den. Men det er sjelden lyset har vært tent. Det oppleves litt for risky. Så nå har heg gått til anskaffelse av et led-lys som ikke er det minste brannfarlig. Da er det bare å glede seg over lys i lykten. -og lyset er slett ikke gult, som det ser ut for her, men hvitt! Lyset ser skikkelig ekte ut og “brenner” med tre “flammer”.

Da ønsker jeg alle en herlig kveld og en flott helg!

 

6 kommentarer
    1. Hei greit å jukse litt, hvem gjør ikke det i blant. Flott lykt du har i gangen. Ha en fin kveld.

    2. Synes det er helt greitt å bruke slike lys eg. 🙂
      Eg kjøpte slike med “timer” på til å ha i lykter ute, slår seg på i 5 tida og av ved midnatt.
      Ha en koselig fredagskveld og helg

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg