Julestemning

Hei! Håper du har det fint! Hvordan går det med julehandelen? Julegaver er jo et kapittel for seg!

Men det ordner seg alltids! Jeg husker da jeg var barn og vi var på julegrantenning. De første minnene er fra Sandnes. Byen var vakkert pyntet til jul, og vi gikk rundt i butikker sammen med mor og kanskje en tante eller venninne og ønsket oss alt mellom himmel og jord. Jeg husker enda den spesielle buede, rare døren på byens beste leketøysforretning, Sæland. (Bildet under er fra Liseberg, og ikke fra Sandnes, om noen skulle være i tvil)

Tidlig i desember var det ingen grenser for ønsker, og stemningen var magisk. Ofte regnet det eller sluddet. Husk, vi snakker om Sør-Vestlandet! Den dag i dag kan jeg komme i julestemning av mørke desemberkvelder med sludd i luften! Men som voksen har man et ansvar for å lage jul, og man må lage julestemningen! Da man var barn kom denne av seg selv! Jeg tror på å lage litt julestemning hver dag hele adventtiden, og minner også om julekalenderen herpå Norges beste vestkant! Hver dag kan du vinne en liten, hyggelig gave.

Det du må gjøre for å delta, er å kommentere under på innlegget at du vil være med på dagens luke, samt å like Facebooksiden til Livet på Norges beste vestkant. Den finner du her.

Ha en herlig dag! Vi blogges!

 

 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg