Tenn lys

Hei! En av de vakreste adventsanger som finnes, må vel våre “tenn lys!”


 

 

Tenn lys, et lys skal brenne

for denne lille jord

den blanke himmelstjerne

der vi og alle bor

Må alle dele håpet

så gode ting kan skje

må jord og himmel møtes

et lys er tent for det.

 

Hvor nydelig er ikke denne julesangen? I dag tenner vi det første lys, og siden det er store lilla kubbelys vi tenner, kan de brenne hele dagen! Ute lyser det så fint! Det ser ut som ledningekrøll når det kommer opp fra kjelleren! Da er det bare å begynne å  nøste! 

Så blir det så fint, hvert eneste år! foreløpig er vår Vestlandsjul grønn! 

Jeg benytter samtidig anledningen til å minne om julekalenderen herpå Norges beste vestkant! Hver dag kan du vinne en liten, hyggelig gave

Ved å delta er du med i trekningen av en liten gave. Det du må gjøre for å delta, er å kommentere under på innlegget at du vil være med på dagens luke, samt å like Facebooksiden til Livet på Norges beste vestkant. 

Ha en kjempefin søndag!

#ledningkaos #førstesøndagiadvent

 

4 kommentarer
    1. Hærlig. Skjønner ikke hvordan ledningene greier å snurre seg slik sammen jeg alltså. Jeg legger de pent ned i esken hvert år, neste gang jeg tar de opp, så er de blitt surra sammen. Jeg tror jammen vi har en liten husnisse, som tuller med meg 🙂 Følger deg, ta gjerne en titt innom min blogg. komenter gjerne, å del gjerne, det gjør jeg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg