De e sjynt å kjøra buss! Eventyret er i gang

God morgen, og riktig god lørdag! Da var eventyret i gang, i allfall nesten! I skrivende stund har vi gått om bord i Lavprisekspressen med kurs for Oslo. Det e sjynt å kjøra buss, heter det i en gammel Stavangersang, og når det gjelder Lavprisekspressen, er jeg enig! Det er faktisk en veldig grei måte å reise på.

 

Så blir det noen timer i hovedstaden i kveld, før man kan ta kveld og natt på hotell på Gardermoen. I morgen begynner eventyret for alvor. Da settes kursen mot Puerto Rico og San Juan, et sted jeg aldri har vært før. Men bildene jeg har sett er jo bare fantastiske! Her skal vi tilbringe en uke, før det bærer hjemover igjen og rett i julefeiring! Jeg minner om julekalenderen. Lik facebooksiden, som du finner under og kommenter, så er du med!

Da må dere ha en flott lørdag! Her blir det strikketøy og Boligdrøm de neste tiene, tenker jeg! Ellers deler jeg noen bildet sv riktig fornøyde duer i Kristiansand. Som barn var jeg redd duer. Nå synes jeg de er søte!

 


 

 

 

#sjyntåkjørabuss, #eventyr, #sanjuan, #puertorico, #julekalender, #interiørblogg, #livetpånorgesbestevestkant, #inspirasjon, #reiseliv

4 kommentarer

Siste innlegg