Stil eller ikke stil?

Hei, og fine kvelden! Så sitter man her da en desember kveld og spekulerer over stil eller ikke stil, og eventuelt hvilken stil. Ja, det er de store verdens problemene forstås, men jeg har nettopp bladd igjennom en katalog som kom i posten. (Selv om  vi har skilt om ingen reklame, detter reklamen inn i disse førjulstiden)

 

Lekkert og gjennomført er det meste, men og til forveksling likt! Jeg har sagt det før, det er lett å kjøpe seg en stil viss man har penger. Det er bare å dure inn i møbelvarehuset og bestille en av den og to av den. Skal man gjøre det enda enklere, bestiller man interiørarkitekt først.


 

Neida, jeg kritiserer ingen. Folk får gjøre som de vil. Men det er ikke denne måten dette hjemmet har blitt til på. Her er det noe nytt, mye gammelt, noe billig, noe dyrt. Det er den måten jeg mener man får et hjem på! 


 

Ellers minner jeg om julekalenderen for i dag. Lik facebooksiden min, og kommenter, så er du med! Ha en fantastisk kveld! 

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg