Hvorfor ikke vise fram det du har?

Hei! Håper du har hatt en fin dag!  Få ting er vel deiligere enn å rigge seg til på badet med herlige produkter, store håndklær og et par duftlys etter en lang dag?

Dagens oppfordring fra min side er å vise fram det du har! – Og da snakker jeg selvsagt om det som er noe å vise, og som tåler å stå framme! Det andre gjemmer vi rett og slett vekk! Er du ikke enig?


 

Selv har jeg mange ting jeg ikke synes er noe fine å se på. Jeg har skrevet om søppeldunker her blant annet. Men det er mange flere ting som ikke er fine å se på! 


Økonomipakker med toalettpapir pynter for eksempel ikke opp noe sted. Likevel er jeg en ivrig kjøper av slike svære sekker.

Egentlig tror jeg ikke det er så økonomisk å kjøpe slikt heller, men jeg synes det er en grei måte å støtte opp om bekjente som selger til inntekt for håndballaget eller for å finansiere skoleturer. Toalettpapir har den store fordelen at det verken bråker eller er dyrt i kosten, så da potter jeg det i et kott i kjelleren og gleder meg over å støtte en god sak!

På badet mener jeg at det skal være delikat og lekkert. Men herlighet så mye av det som selges til bruk på badet som verken er delikat eller lekkert!


 

Hva er greia med at produkter som skal brukes på badet absolutt må være fargesprakende, glorete og fæle? I tillegg er de ofte utstyrt med en rød eller gul prislapp som er nesten umulig å få av!


 

Så lenge jeg kan huske har jeg plukket av slike prislapper, rett og slett fordi de er stygge!

Selv dyr Shampo og eksklusivt badesalt er mange hakk for spraglete til at jeg har lyst til å ha dem på badet! Derfor bruker jeg karafler, norgesglass og annen pen til å oppbevare ting som skal stå framme! Dermed får man brukt de gamle karaflene, og velværeproduktene får vise seg fra sin beste side!

Den fargesprakende shampooen får stå i skapet, og sånn er det med den saken!

  

 Ha en herlig kveld! Vi blogges!

 #peneting #styggeting #toalettruller #bad #viseframdetduhar #karaffel #livetpånorgesbestevestkant #interiørblogg #hannetovesblogg

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg