Som man spør, får man svar!

Hei!

Er det ikke fint med  roser vel? Det blir man aldri ferdig med! Derfor har jeg alltid kunstige  roser i heimen, men det er jo kjekkere med ekte! Derfor viser jeg noen lekre ekte rosebuketter her i dag! Det er tross alt snart både morsdag og valentine! (Bortsett fra øverste bukett og de kunstige lilla er, bildene lånt fra Euroflorist)

 Ellers er det noe som heter at som man spør, får man svar! Det opplevde jeg selv i går da jeg spurte om hva dere ville lese i bloggen!

Jeg fikk både fine og koselige svar fra flere! Tusen takk skal dere ha! Svarene viser at dere er akkurat som meg. Dere liker å lese om mye forskjellig, interiør, hverdag, kjekke ting, samfunnsnyttige ting osv!

 

 

 Selv tenkte jeg nok litt mer firkantet da jeg stilte spørsmålet. Jeg blogger om hus, interiør, hytte og hage, og den slags, så jeg lurte på om det var ting innenfor disse emnene dere hadde lyst at jeg skulle skrive mer om! Jeg blogger fordi dette er områder som interesserer meg, og kan man dele og inspirere hverandre, så er det helt supert! Så derfor, hva vil du lese mer om som handler om “mine” områder? 

 

 

roser på nett

 

Ellers er det igjen blitt kveld! Jeg koser meg med Trinny og Susanna! Det er så herlig å se folk “bli nye”! Denne siste sesongen er det forresten en del som ikke hopper i taket over forvandlingen, og som mener de så bedre ut før! Slik er det nå en gang med det meste som handler om smak og behag, enten det er roser eller interiør!

 

 blomster til kondolanse

En jeg kjenner kom hjem til nyoppusset stue i førtiårs-gave! Venner og familie hadde stått på for å få ferdig alt mens hun og mannen feiret dagen med en oval weekend. Saken var bare den at hun likte sin røde stue, slik den var. Etter oppussingen var stuen blitt egge-hvit, som hos alle andre, -Og i en slik situasjon er man nærmest forpliktet til å smile og takke! Man vet jo hvilket arbeid som ligger bak!

 

 

 Ja, det er tanken som teller, og tanken var god! Hun levde med de eggehvite veggene, noen år….Likevel, hun var en av de første jeg kjenner til å slenge seg på moten om mørkere vegger! Veggene der i huset ble mørk grå ett par år før grått ble den nye moten! Tenk å male grått, sa folk da hun malte….

 

 

Er det ikke herlig hvor lett det tross alt er å forandre farge på en vegg? Noe som igjen betyr at vi ikke trenger være redde for å prøve noe nytt. Det er bare å male over viss vi ikke liker det vi ser! Ha en herlig kveld videre! 

7 kommentarer

Siste innlegg