Country Living

Hei, og fine kvelden! Håper dagen din har vært fin! Selv har jeg vaglet meg i godstolen, for øvrig en stol jeg og bikkja har en evigvarende diskusjon om hvem av oss som har førsteretten til!



Til mitt forsvar må jeg si at jeg for det første er et menneske, ikke en hund. Dernest kan jeg faktisk erindre at jeg har vært med å kjøpt denne stolen, og det kan ikke hun skryte på seg! Ergo er stolen min, mener jeg….

Til Stellas forsvar kan jeg si at stolen er mistenkelig lik en god hundekorg. Den gang Stella var liten valp og vi fremdeles hadde huset fult av unge og lovende, mente vi voksne at hun ikke skulle få lov å ligge i sofa og stoler. Vel, vi ble nedstemt. Hun ligger riktignok bare i sofa og stol her i TV-stuen, og jammen vet hun å gjøre det behagelig for seg!


Ellers er det ingen hemmelighet at jeg har en stor forkjærlighet for den enkle og landlige stilen, og lett lar meg inspirere av vakre bilder fra nettopp denne stilen. Se bare på denne hundekorgen fra Country Living, USA. Det hadde vært noe, det!

 

En av grunnene til at jeg er så glad i den landlige stilen, er at den er så herlig avslappet og uformell! Dette er ting som tåler å brukes! Se bare på denne sofaen! Er den ikke fantastisk?

( Lånt fra Country Living, USA)

Eller hva med denne kommoden? Akkurat passe slitt, men likevel med mange gode år igjen! Kombinert med markblomster blir utrykket både romantisk og uformelt! Tenk å våkne til dette en tidlig morgen og tusle barbeint ut i gresset!

( Lånt fra Country Living, USA

)

Selv har jeg jo en kommode i samme stil som jeg er veldig glad i! Den pynter jeg og med blomster i blant, men til sommeren skal jeg jammen prøve med markblomster!

Dette kjøkkenet er heller ikke feil! Jammen er det et modig valg å gå for en slik grønn-farge, men se, så lekkert resultatet er!

( Lånt fra Country Living, USA

Så vakkert og uformelt kan det også gjøres på badet. Personlig hadde jeg nok trengt flere skap, men på et gjestetoalett hadde jo dette vært praktfullt! Kanskje en ide til hytten?

( Lånt fra Country Living, USA

Ha en herlig kveld videre! Vi blogges!

 

 #countryliving #hundekorg #godstol #inspirasjon #interiør #amerikansklandstil #livetpånorgesbestevestkant

4 kommentarer
    1. Ha ha jeg måtte le litt. Her er det min mann og hunden som mener å ha rett på den samme stolen. Dersom hunden ligger i min stol, hvilket er veldig sjelden, nesten mikroskopisk, så er det nok med at jeg kommer eller kremter. La legger han seg i sin egen stol eller hopper elegant opp i min manns stol med en mine som om han eier stolen 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg