Det skal så lite til….

Hei! Da var det plutselig fredagskveld i heimen, og fredagskvelden er uten tvil den beste kvelden i uken!

Ellers må jeg si at jeg er superinponert over Post Nord. Jeg fortalte her på bloggen i går at jeg hadde bestilt en grønn kjøkkenvekt  kvelden i forvegen. Og tro det eller ei, i dag kom vekten. Den er allurat så søt som jeg så for meg, og fargen er berre lekker!

 Ellers var jeg innom Nille her om dagen, og der i tilbudskassen fant jeg stettefatet jeg hadde sett ombygd til tørkerullholder på facebooksiden  “Forr oss som er hekta på interiør”. Stettefatet kostet hele 20 kr, og ble med meg hjem.  


 

Jeg tror vi må være storforbrukere av hverdags-bobler , altså vann fra Sodastream. Men flaskene til Sodastream er alt annet enn vakre. Slår man vannet på en karaffel, forsvinner boblene ganske fort.  Disse flaskene, som jeg også fant på Nille, var derfor midt i blinken! I blant er det ikke så mye som skal til, nei!


 

På plantefronten er det heller ikke så mye som skal til, og i dag har tre knøttsmå planter fått plass i vinduskarmen på kjøkkenet!

Ellers minner jeg om min giveaway. Kommenter på ett av dagens blogginnlegg, og lik facebooksiden til Norges beste vestkant om du ikke allerede har gjort det, så er deu med i trekning om tre gaver! Ha en nydelig kveld! Vi blogges!

8 kommentarer

Siste innlegg