Gult er kult!

Hei! Håper du har hatt en fin dag! Her kom det jammen meg plutselig noe påskegult i hus i dag!


 

-Ja, for skatter dukker som kjent opp når man minst venter det! Kanskje jeg har blogget om den lokale gjenbrukt-butikken før? Uansett, det er en herlig butikk, der man bare må innom å kikke litt i blant. Her kan du virkelig finne all verdens ting og tang. 


 

I dag ble det åtte gule middagstallerkener i keramikk med chili-mønster som fikk bli med hjem. I tankene mine har tallerkenene allerede flyttet opp på hytten og er klar til å servere påskemiddagen på. 


 

I år blir det i såfall de unge og lovende som får testet dem ut. Selv skal vi ikke være på hytten denne påsken. Men selv om tallerkenene er gule, så tenker jeg ikke at de er forbeholdt påsken!


 

De er nok egentlig ment til Tex-mex eller Taco, tenker jeg! Mexikansk er neimenn ikke feil det heller! – Og gult er alltid kult!

Nevnte jeg forresten prisen? De kostet hele 5 kr stykket!


 

Ha en fin dag videre vi blogges!

#gult #kult #gjenbruk #norgesbestevestkant

7 kommentarer

Siste innlegg