Har du prøvd interiørgarn?

Hei! Håper du har en fin dag! Selv er vi akkurat kommet hjem fra hyttetur med gode venner! På veien hjem var vi innom å fikk kake og gratulerte minstebarnet med 21 årsdagen!

Jeg har forresten begynt på et kjempegøy strikketøy. Ja, det er vel nærmest som å strikke med tau, tenker jeg! Har du prøvd interiørgarn?

Det finnes flere typer interiørgarn i handelen, og noe av det er tjukkere enn dette også. Mitt garn er fra Europris, og jeg skal hilse og si det går unna på pinne nr  15! Jeg har sett flere bilder av strikkede puffer på blogger og interiørsider, og det var dette som inspirerte meg til å prøve meg på et teppe i dette garnet.

Så får vi se om det blir flere prosjekt siden! Det er gøy å strikke med dette garnet, men faktisk ganske tungt også. Da er det kanskje like greit at jeg er tom for garn, så det blir en naturlig pause. Ja, for drøyt kan man ikke si at dette garnet er, langt derifra!

-Og pus, hun er alltid der det foregår. Det skulle bare mangle at hun ikke skal legge seg riktig godt til rette når noen danderer en haug med puter og tepper i hennes stol!

Ja, søndag er en herlig oppfinnelse. Det er dagen da livet flyter litt langsommere.  Ha en herlig søndag videre! Vi blogges!

 

 

19 kommentarer

Siste innlegg