Ja takk, begge deler!

Heisann på en herlig sønagskveld! Håper du har hatt en fin helg! Snø og hytteliv blir vi ikke lei av, men så er det herlig med vår her i lavlandet også! Jatakk, begge deler, sier jeg!

Ennå er det nok snø i dette vinterwonderlandet en stund til. Men våren, sommeren og høsten er også vakker i fjellet. Da vi kjøpte hytten, var den rød. Den var koselig rødmalt også, men jeg liker veldig godt den brunsorte fargen vi endte opp med på ytterveggene. Innendørs har vi gått for fjellets farger!


Det er herlig med litt vårlige farger på denne tiden av ¨året enten det er hjemme eller på hytten! Disse silketulipanene synes jeg er veldig koselige!


 

Spisestuen er i grå/sort med skinn på stolene. Flere andre møbler i hytten er malt med samme fargekode.

Fra sofagruppen!

 


 

Fra skibaren
 

       

Helgens DIY-prosjekt. Lysestaken var tidligere messing.

Ha en herlig kveld videre! Vi blogges!

 

 

 

 

8 kommentarer
    1. som vanlig legger du ut flotte bilder og skriver på en så fin måte så det er lett å lese og spennende å følge med på bloggen. jeg er helt enig i at det er koselig med begge deler, men jeg er nok mest glad i sommer for å være helt ærlig. jeg håper du får en flott kveld videre og koser deg masse. 🙂

    2. Tusen takk for koselig kommentar! Jeg er absolutt et sommermenneske, elsker sol og sommer, strand, badeliv og å gå barbeint i vått gress! Men snø på hytten er greit det og -som en nummer 2! Ha en riktig fin påske! Ruth Borgersen:

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg