Der traff du spikeren på hodet!

God lørdag!  ¨Håper du har en fin dag! Selv fikk jeg meg nettopp en god latter, og det er lenge siden jeg har følt meg så truffet av en artikkel som denne fra Viivilla. 


Frossenvarer i fryseboksen, ja… Say no more….Eller det er kanskje nettopp det man skal? Jaja, artikkelen forteller meg i det minste at jeg ikke er alene! Vi nordmenn har visst for vane å ha suspekte matrester i frysen!

Selve Fryseboksen her i huset er forresten et kapittel for seg selv! Den ble kjøpt i 1988 og er still going strong! Men vi har jo etfryseskap på kjøkkenet, da, og der er det ingen mystiske matrester. Kanskje på tide å ta en opprydning i de såkalt suspekte matrestene i fryseboksen i kjelleren og? 

Så var det peistennere uten gass… Jada, vi har dem og, men vi har et par med gass også! Jada, plastbokser uten tilhørende lokk har vi selvsagt også, for ikke å glemme boksen med de utenlandske myntene! De brente cd-ene og de tomme cd-coverend er ryddet vekk, men nøkler som vi ikke vet hvor hører til har vi, for ikke å snakke om gamle ladere og en gammel “reservetelefon”.

Kunstverk laget i nabbiperler finnes det og i skuffer og skap! Min oppriktige mening om nabbiperler sparer jeg her, og går i steden å gjør kort prosess med bokser uten lokk, lightere uten gass og og gamle matrester i frysen! Laderene får ligge i den skuffen de ligger. De gjør ikke en flue fortred! 

Glemte jeg forresten hundesengen? Vi har en diger hundepute som aldri brukes! Gjelder det som hundeseng! Uansett, den får bli. Det kan jo hende hunden en gang forstår hva den skal brukes til?

-Og siden matrester og gamle lightere ikke er det mest spennende å ta bilde av, presenterer jeg heller noen bilder fra inngangspartiet i dagens blogg-innlegg! Våren er på vei! Ingen tvil!

Ellers skal vi i bursdag i dag til verdens herligste lille barnebarn som feirer 1 årsdag!


 

Ha en nydelig dag! Vi blogges!

#spikerenpåhodet #viivilla #frossenvare #peislightere #ladere #kjektåha #hundeseng #hundepute
 

6 kommentarer
    1. Tror det var lurt at du sparte på din mening om perlene. Visste du at en mann sa opp jobben for å jobbe bare med de plastperlene (kanskje litt mer)og det går så det suser?
      Bokser uten lokk er gode å ta med på tur som engangs hundeskåler og til å ha blomsterpotter i som mangler underskål eller potte til du har fått kjøpt ny potte som passer og du verden hvor mye en kan bruke det som kanskje burde vært i den svarte dunken. Ha en flott dag og kos deg med barnebarnet ditt. Var jo spennende å tenke på hva som var i pakkene. Har du strikket?

    2. Hehe! Nabbiperler! Say no more! Hadde de i mange år i en svær tupperwareboks -uten lokk- De ble faktisk kastet! Legoklosser, derimot, har jeg tatt vare på! Ha en fin kveld! tepausen.blogg.no:

    3. Hee! Det var egentlig ikke så mye spennende i frysa. Porsjonspakker av middag bare, Datoen de var pakket ned står på posen, og det var ikke noe “gammel morro” der! God natt! fjellgeitbundingen:

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg