Fram og tilbake er like langt!

Hei! Håper du har en fin dag! I går ble det ingen blogging, ikke så mye annet heller forresten. Jeg fortsatte å leke meg med blogg-design! -Og, det ser kjempefint ut helt til reklamen i headeren kommer og “spiser opp” hele headeren!

Så derfor har jeg gjort noe jeg ikke liker i det hele tatt, jeg har kapitulert og tilbakestilt designet mitt! Men er det noen flinke sjeler der ute som har peiling på blogg-design og hvordan man lager en fin header, som har lyst å hjelpe meg, ja, da blir jeg kjempeglad!

Jeg vet så vel hvordan jeg vil ha det, men jeg får det bare ikke til! Sukk…

Ellers har jeg funnet meg en aldri så liten malejobb igjen! Men den forteller jeg mer om senere! Uansett, mannen har vært i sving med pussing og sparkling. Nå maler vi begge! -Og det blir så bra! 

Det dufter deilig av diverse urter på kjøkkenet igjen Jeg liker så godt å ha urter på kjøkkenet, fantastisk kjekt å ha for hånden når man tilbereder mat. Men jeg har en katt som også liker urter, så nå var det på tide å kjøpe litt nytt! 

Malingen kaller! Ha en fin kveld! 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg