Slik fikk vi nytt bad!

Hei! Håper du har en fin kveld! 

Her er møbelet som stod å ropte på meg på lørdag kommet på plass – på badet! – Og jeg er superfornøyd! Ny vask og nytt blandebatteri var alt som skulle til for å forvandle denne gamle skjønnheten til baderoms-møbel! I utgangspunktet hadde jeg sett for meg en rund vask, men da jeg så denne, var det ingen tvil om at det måtte bli firkantet vask! Blandebatteriet synes jeg er både tøft og nostalgisk på en gang, noe som passer både møbelet og min smak perfekt!

Den gamle baderoms-innredningen står nå i garasjen og venter på at vi skal få innlagt vann på hytten! Når den tid kommer, blir det en aldri så liten makeover før innredningen flytter inn der. Men det er en stund til, så fram til da får vi si at det er “kjekt å ha” i garasjen! 

Her, derimot, har buffeten fått status som badets viktigste møbel, og er nå fylt opp med håndklær og diverse annet . Det er skikkelig god plass i en slik gammel buffet! To små invendige skuffer er det og, noe som er kjempe praktisk til oppbevaring! 

Etter hvert skal det veggskap på plass, noe som slett ikke trenger å ta årevis. Skapene kan godt være enkle , selv om jeg innrømmer at jeg for mitt indre har et bilde av hvordan de skal se ut! Men det var dette smykket av et møbel jeg ventet på og drømte om, faktisk helt fra vi ordnet med badet for en del år siden! 

Noe som er utrolig deilig med å pusse opp er forresten når man kan rydde etterpå, få verktøy  tilbake på plass, vaske og legge ting der de skal være! 


Ha en herlig kveld videre! Vi blogges!

#skjenk #buffet #baderomsmøbel #oppussing #landliv #bad

 

38 kommentarer

Siste innlegg